Urzędnicy z elbląskiego ratusza szykują się do budowy wiaduktu na Zatorzu. Dzięki niemu szlabany przy wjeździe do tej dzielnicy mają przestać być problemem dla elblążan. A jak potrafią być uciążliwe wiedzą wszyscy, którzy na Zatorzu mieszkają lub pracują.
Życie w rytmie kolejowych szlabanów, to jedna z głównych bolączek mieszkańców Zatorza. Władze miasta przymierzają się, żeby to zmienić.
Wiadomo na pewno, że wiadukt będzie kończył się na popularnej "siódemce" w miejscu planowanego węzła Elbląg-Lotnisko. Reszta jest wielką niewiadomą. Miejscy urzędnicy przygotowali cztery propozycje umiejscowienia wiaduktu nad torami PKP.
Są propozycje, by wiadukt przebiegał przez ulicę Malborską lub przez ulicę Lotniczą. Jeden z pomysłów przewiduje wybudowanie nowych połączeń drogowych. Wiadukt miałby swój początek na skrzyżowaniu ul. Lotniczej z Aleją Grunwaldzką, na skrzyżowaniu Alei Grunwaldzkiej z ul. Związku Jaszczurczego albo na skrzyżowaniu ulic Rycerskiej i Alei Tysiąclecia.
Teraz urzędnicy szukają firmy, która te warianty przeanalizuje i wskaże najkorzystniejszy. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, jeszcze przed końcem roku dowiemy się, jak wiadukt będzie przebiegał. Firma, która wygra przetarg będzie miała czas do końca roku, żeby przeanalizować te warianty m.in. pod kątem bezpieczeństwa ruchu drogowego, najniższych kosztów budowy czy zminimalizowania ilości zabudowy do likwidacji. Wtedy również oszacowane zostaną wstępne koszty całej inwestycji.
Zobacz więcej: http://elblag.wm.pl/68996,Zatorzanie-uwolnia-sie-od-szlabanow.html#ixzz1YNVS3Msd
Wiadomo na pewno, że wiadukt będzie kończył się na popularnej "siódemce" w miejscu planowanego węzła Elbląg-Lotnisko. Reszta jest wielką niewiadomą. Miejscy urzędnicy przygotowali cztery propozycje umiejscowienia wiaduktu nad torami PKP.
Są propozycje, by wiadukt przebiegał przez
Teraz urzędnicy szukają firmy, która te warianty przeanalizuje i wskaże najkorzystniejszy. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, jeszcze przed końcem roku dowiemy się, jak wiadukt będzie przebiegał. Firma, która wygra przetarg będzie miała czas do końca roku, żeby przeanalizować te warianty m.in. pod kątem
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Redakcja serwisu www.zatorzanie.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Regulamin komentowania artykułów w serwisie www.zatorzanie.pl
W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie www.zatorzanie.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.
Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości.
Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.